Kosteloos annuleren tot 24 uur voor aankomst!

Overwinteren in Zeeland
Reserveer onze speciale 7=5 aanbieding en geniet een hele week in Zoutelande!

Praktische informatie

Goed voorbereid naar Duinhotel Tien Torens

Graag zetten wij de belangrijkste informatie hieronder voor u op een rijtje!

Voorafgaand aan uw verblijf

Reserveren, wijzigingen en annuleringen

Fijn weetje; boeken via onze website is altijd goedkoper dan via een online boekingsagent. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor aanbiedingen, promoties en kortingscodes.

Wilt u uw reservering wijzigen? Check of uw reserveringsvoorwaarden dat toestaan. Heeft u rechtstreeks bij ons geboekt, dan gaan wij met uw reservering aan de slag. Heeft u bij een online boekingsagent gereserveerd, neem dan contact op met hen.

Bent u op zoek naar 6 kamers of meer? Of wilt u graag zakelijk op regelmatige basis bij ons overnachten? Neem dan contact met ons op via + 31 (0) 118 - 74 58 78 of stuur een e-mail.

Omboekgarantie

Wilt u meer flexibiliteit? Reserveer dan onze omboekgarantie! Hiermee kunt u binnen de annuleringstermijn tot één dag voor aankomst uw reservering kosteloos wijzigen naar een andere periode. U betaalt hiervoor € 15,00 per nacht.

* Bij omboeking naar een duurdere periode zullen wij de meerprijs in rekening brengen.
* Het is niet mogelijk de omboekgarantie te reserveren in combinatie met het non refundable tarief.

Huisdieren

Ook uw hond is welkom bij Duinhotel Tien Torens! U betaalt € 15,50 per nacht. Per lodge is één hond toegestaan. Honden zijn van 7:00 tot 11:00 uur niet toegestaan in het restaurant i.v.m. het ontbijt wat dan wordt geserveerd. De uitlaatroute is via de hoofdingang. Wij vragen u de doorgang van het restaurant/terras hiervoor niet te gebruiken!

Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze hondenbrief.

Tijdens uw verblijf

In- en uitchecken

U kunt vanaf 15:00 uur op uw kamer terecht.
Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11:00 uur uit te checken.
De verblijfsbelasting bedraagt € 1,30 per persoon per nacht (jaar 2020).

Guestkey

Op de dag van aankomst ontvangt u een e-mail van ons met daarin een link naar onze "Guestkey". Hiermee kunt u met uw smartphone digitaal de deuren openen. Tevens vindt u hier de verdere informatie voor tijdens uw verblijf. En uiteraard ook de toegang tot onze gratis Wi-Fi.

Ontbijt

Het ontbijt wordt geserveerd in de ontbijtruimte. Voor hotelgasten is het ontbijt inbegrepen. Verblijft u in een Duinlodge Small of Duinlodge Large dan kunt dagelijks in het restaurant komen ontbijten tussen 8:30 en 10:30 uur.

U ontvangt een dagelijks wisselend en huisgemaakt ontbijt wat we aan tafel uitserveren. Heeft u bepaalde allergieën of dieet, geef dit dan vooraf aan ons door.

Verblijft u in een Suite, Suite Royale of het Penthouse dan maken we uw verblijf extra speciaal door u te verwennen met een huisgemaakt ontbijt in de lodge. Dit wordt tussen 8:30 en 9:00 uur gebracht.

Heeft u juist liever het ontbijt in uw lodge of in het restaurant, dan is dit uiteraard mogelijk. Geef dit dan vooraf aan ons door: info@duinhoteltientorens.nl.

Dronefoto 2 DHTT Ontbijtruimte DHTT Ontbijt Zeayou Parkeren DHTT

Familie en kinderen

Gaat u met het gezin op vakantie? Boek dan een Duinlodge suite voor 4 personen of het penthouse. Op de overige kamers is het ook mogelijk om een babybedje te plaatsen à € 10,50. Een extra bed is niet mogelijk.

Receptie

Vanaf 8:00 uur staan onze receptiecollega’s voor u klaar! Heeft u een vraag, opmerking of bent u iets vergeten? Wij regelen het voor u!
Uiteraard zijn we ook binnen de receptiediensten telefonisch bereikbaar: + 31 (0) 118 - 74 58 78. Hierna en 's nachts zijn wij in geval van spoed bereikbaar op een noodnummer.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u eveneens terecht. Een probleem of klacht vernemen wij graag direct tijdens het verblijf zodat we u tijdens het verblijf nog van dienst kunnen zijn.
Een eerlijke review op Google na afloop van uw verblijf stellen wij erg op prijs!

Laat een review achter op Google!

Dineren

Voor het diner verwijzen wij u graag naar Bistro by Mezger, gelegen in het Strandhotel Zoutelande. Deze bistro bevindt zich op 10 minuten loopafstand van ons hotel. Voor de meest recente informatie, neemt u hier een kijkje.

Housekeeping

Uw kamer wordt in principe dagelijks gecheckt.
Maar u kunt er ook voor kiezen om dit over te slaan. Bij check in vragen wij of u een dagelijkse schoonmaak van de kamer wenst. Kiest u ervoor om deze over te slaan, dan doneren wij € 1,50 per dag aan ons Bomenplan. U leest hier mee over dit bomenplan.

Parkeren

U parkeert uw auto gratis op onze privé parkeerplaats. U krijgt één parkeerplek per lodge. Meer informatie vindt u hier.

Na afloop van uw verblijf

Uiteraard hopen wij dat u een fijn verblijf heeft gehad in Duinhotel Tien Torens en dat u heeft genoten van Zoutelande en omgeving. Maar ook als u verbeterpunten heeft, vinden wij dat fijn om te horen. Een review lezen wij dan ook met grote interesse!

Wilt u ons liever persoonlijk mededelen hoe uw verblijf was? Dat mag ook. Stuurt u hiervoor een e-mail naar: info@duinhoteltientorens.nl.

Zeayou Zeeland